Toolbox verlengde schooldag - Communicatie en PR

Toolbox verlengde schooldag - Communicatie en PR

 

Scholen met een verlengde schooldag brengen hun aanbod op verschillende manieren onder de aandacht. Dat doen zij bijvoorbeeld door middel van een eigen website, de website van de school, brochures, flyers en (voorlichtings)filmpjes. Communicatie en PR spelen een grote rol bij de werving van leerlingen en bij het presenteren van de resultaten en successen aan betrokkenen en financiers. 

 

Dit thema bevat tools en voorbeelden rond de communicatie en PR van een verlengde schooldag.

Websites

Veel bestaande verlengde schooldag-projecten hebben een eigen website, met informatie voor verschillende doelgroepen. Zie bijvoorbeeld:

 

 

Folders 

 

Nieuwsbrieven 

Filmpjes

Verlengde schooldag in Hulst/Terneuzen:

 

Brede School Academie Utrecht Overvecht:

 

OTV Gouda:

Special Didactief

In Didactief heeft eind 2011 een special gestaan over verschillende varianten van Onderwijstijdverlenging.

 

Terug naar overzicht thema's Toolbox